You never walk alone,


Torsdagen började med att jag valde bort min sovmorgon och åkte till stan.
Klockan 9 var jag på friskis och gymmade, sen gick jag till skolan vid 11.
Så skolan började ganska så bra, trots att man blev lite seg.
På min håltimma pluggade jag matte, och efter det följde mattelektionen.
så nu är jag lycklig, för för en gång skull ligger jag före i planeringen =) .

Sedan tog jag bussen hem samtidigt som jag hade ett långt samtal med Sofie,
vi pratade om allt mellan himmel och jord, det var allt trevligt !

Strax ska jag åka in till staden med mamma, vi ska handla mat.
För imorgon åker mina föräldrar till Norge och jag blir kvar här hemma själv,
Dom ska till min bror och hämta alla saker eftersom han flyttar hem i helgen =) .
Så bäst att bunkra upp med den mat jag vill ha, så ikväll får jag bestämma allt vad jag vill ha!
Imorgon bär det av till Göteborg och framtidsmässan för min del!
Hoppas ni har det bra, vi snakkes.
So long, elina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0