I´m ready to go,


Igår fick jag min privata mattelärare Diana till hjälp,
så nu är jag back on tracks när det gäller matematiken !!

Idag var det dags för dom Nationella proven i Svenska, det skriftliga.
Det fanns nio olika alternativ att välja bland, och jag tog det första alternativet.
Skrev om ett betydelsefullt möte, så det var ganska så spännande..

Jag och Ida blev klara nästan samtidigt så vi fixade lite med Samhällen.
Ringde upp några företag och frågade om jämställdhet,
En av mina lärare sa att jag lät som en journalist och gjorde det väldigt bra.
Alltid kul att höra sådant, men jag har ju vanan inne från telefonförsäljningen, haha..

Senare ikväll är det dags för fotbollsträning, det känns bra!
Men först ska jag prata med min syster som ringt mig .
Ha det fint, so long elina.
                                     




Be careful what you wish for,
´cause you just might get it all,
you just might get it all...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0