Don´t let me get there..


Ibland är jag ganska smart om jag får säga det själv.
Det senaste har jag fått väldigt stor användning av våran Soda Stream maskin.
Istället för att slänga ut onödiga pengar på Coca-cola i olika burkar och flaskor
har jag köpt cola extrakt så att jag kan göra min egna, ett mycket billigare alternativ.
Nackdelen är dock att det smakar inte exakt som äkta coca-cola,
utan lite mer som isglassen Calippo, och om det ska va så ska det ju va..
Men men, jag får se det positiva, det är mer ekonomiskt =) .

                                 

Annars så började dagen med att jag tog bilen till Friskis där jag var på gymmet.
Nu var det en vecka sen sist eftersom jag varit sjuk och andra saker.
Men när jag väl kom dit så kände jag mig hemma, och det är extra skönt på morgonen.
Efter gymmet åkte jag till skolan för att ha debatt i Naturkunskapen,
det gick okej, men jag var inte så påläst, vilket är mitt eget fel. Men jag klarar mig !
HAde även lite matematik, och imorgon var det även prov..
Tur att jag var så flitig innan praktiken så att jag var klar, så nu ska jag bara repetera.

Spenderade lite tid med Lejla efter skolan och vi besökte även min mormor.
Nu har jag åkt hem igen, och hunnit tillaga våfflor, igen !
Vet att det inte är den bästa maten, men när jag är själv så blir det så.
Mor kommer hem sent och far är i Göteborg och jobbar för några dagar ..

Imorgon är det äntligen fredag och det innebär helg.
På kvällen är det en såkallad klassfest som jag ska till,
blir väl Stadt eller Gabriels efter, får se lite hur allt slutar.
På lördagen är det Marias 20års fest, som jag längtat  =)
Emellan detta ska jag även träffa Lejla, så det kommer bli en toppenhelg !

                

Iallafall, nu ska jag testa mina nya och oerhört dyra strumpbyxor som vi införskaffade idag.
Jag har en tendens att göra sönder dom med en gång, och det vore inte så bra nu eftersom jag ska ha dom imorgon =)
Hoppas ni har det bra, med mig är det iallafall bättre, snart är jag på topp, men det kommer nog imorgon ;)
HA det så bra, so long elina

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Jo jag är kvar på analycen, men det har bytt namn till Eurofins :P Eller det har hetat så rätt länge, inte många som vet verkar det som, så du är inte ensam :P

2008-11-27 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0