Tonight, I dedicate my heart to you


Här sitter jag igen, alldeles slö i hela kroppen.
Gårdagen spenderades på två ställen,
det första var mellan Husaby och Forshem.
Jag, Daniel, Oskar och Berin vandrade våra 2,2mil..
Men sträckan utökades nog lite eftersom vi kom lite fel mot slutet,
fast som tur var lllöste det sig och vi kom fra,m till vårat mål.

Klockan var då kvart i fem, och jag var bortbjuden vid halv sex..
Så det blev lite stressigt om man säger så,
men skjutsade hem Oskar och Berin innan jag fick ta tag i mig själv.
Till förfesten kom jag en timma senare, men det gick bra ändå.

Vid 19 började årsfesten, kände mig inte alltför taggad i början.
Men som tur var stannade jag kvar, och det var verkligen en toppen kväll.
Pratade med personer som man inte brukar och det blev även ett par danser,
Vid 02 tiden tog det slut, ingen efterfest för mig och Maria iallafall, vi valde att åka hem.
Fastande dock ett litet tag, så var hemma vid 03 då sängen väntade.

Denna söndag har därför bara varit allmänt slapp,
efter vandringen och alla danser igår så är mina ben spagetti.
Men det var värt det, jag har haft en oerhört bra helg.

Jag ska även hinna med lite träning,
och om jag hinner ska jag köpa gym-kort imorgon =)
Nu ringde Diana också, så ska samtala med henne.
Ha det så bra, so long elina

         
    En gäng av fotbollsbrudarna, bilden dock från Oktoberfesten.

Kommentarer
Postat av: Diana

Varför är det lite vitt i bilden ?( ; ( ;

2008-11-09 @ 20:32:23
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Kristin

Gymkort alltså, på Friskis eller var då?:)

2008-11-09 @ 22:38:42
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/
Postat av: Maria

Det var allt bra skojigt =)

2008-11-12 @ 17:53:14
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0