Take back that sad word goodbye.,


Då var det helg igen, och jag har lämnat min praktik..
Igår sa jag hej då till mina nya vänner, de små 7åringarna :)
Det har varit en hur bra vecka som helst, och dom har varit så söta !!
Fick massor med kramar och ord som värmde från de små liven .

EFter praktiken blev det ändrade planer, vilket jag såg som ganska positivt.
Åkte med min bror på lite ärenden istället och sedan vidare hem.
Pratade även med min brors kompisar, som jag har saknat dem ..
Och dom hade saknat mig också, haha .

Senare kom Charlie och hämtade mig för en kväll i Gillstad.
Det var väldigt mysigt, och jag har nog aldrig varit på ett sånt öde ställe förut.
Nackdelen när vi låg där och såg film var att jag somnade hela tiden,
så tillslut bytte vi soffan mot sängen !

Nu när jag är hemma ska jag ta tag i lite plugg hade jag tänkt.
Därför blir det psykologi-plugg istället för att sitta här vid datorn.
Ha det så bra mina vänner, so long elina







So tell that someone that you love
Just what you're thinking of
if tomorrow never comes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0