Svenska Nationella,


Eftersom jag är en ganska så snäll kompis åkte jag med Diana kl 8 till skolan,
och därmed försvann en av mina sovmorgornar ..
MEn istället renskrev jag mitt Svenska Nationella, det muntliga föredraget .
Vid 10 var det dags att framföra mitt verk, och det gick väldigt bra om man säger så =)

Fick även reda på mitt resultat i Rättskunskapen, och jag är lite smått chockad.
Min lärare är verkligen hur snäll som helst, och hon ser till var och en.
Så nu hoppas jag mitt andra prov kommer gå lika bra !!

Charlie kom en sväng och hälsade på på De La Gardie också,
hon kände nästan inte igen sig sen hon gick här, och det kan man förstå.
Sedan kilade vi en sväng på stan där jag var smakråd till henne.
Tog bussen hem och sedan dess har jag provat massa kläder.
Det är nämligen årsfest imorgon, och frågan är ju alltid; Vad ska man ha på sig?
Hinner inte kolla det imorgon eftersom jag, Oskar, Daniel och Berin ska upp till Kinnekulle..
Så det kommer bli ont om tid, om vi inte har raska fötter..

Ikväll ska jag in till staden och träffa Lejla,
Så när min moder kommer hem ska jag tjuva bilen.
Hoppas hon kommer snart, ha det så fint !
so long, elina

Kommentarer
Postat av: Line

nej jag var inte sjuk.. men när jag gick upp på morgonen blev det alldeles svart och jag ramla ihop.. sen reste jag mig upp igen då var jag alldeles svettig, så de var lite obehaligt.. så jag stannade hemma.. det har hänt så många gånger att de blir svart för ögonen, men aldrig att jag ramlar ihop sådär :P Tack så mkt! det ska nog bli kul ;) hoppas eran årsfest blir lika rolig :)

2008-11-08 @ 10:05:25
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Absolut, det tycker jag att vi ska göra ;D när ska du köpa ditt? :)

2008-11-08 @ 11:42:41
URL: http://sliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0