Studielandskapet,


Sitter i studielandskapet just nu med Daniel S,
vi ska jobba med svenskan egentligen, skriva vårat PM.
Men just nu så sitter vi och kollar på massa bilder.
Så nu vet jag hur daniel såg ut när han var en liten pojk ,
Han var söt med rött hår och orange skjorta =) .

Vi ska hålla varandra sällskap tills min matematik lektion börjar kl13.
I matten ska vi börja med ett nytt kapitel, och jag hoppas det ska gå bra!
För jag tycker om matematik, fast bara om det går bra ..
men så är det väl med allt, om det går bra så tycker man om det lite extra!!

Nu spelar Daniel upp en massa gammla låtar.
Så vi får lyssna samtidigt som vi skriver vårat PM.
Önska oss lycka till.
ha det bra, so long elina.

          
                             En bild från Prag -07, bra minnen =)

Kommentarer
Postat av: bruno hård

YEAH! AWESOME DUUUUDE!!!

2008-11-04 @ 12:29:37
Postat av: Sofie

Vadå tatuera dig? vad är det för nojja som tobias har slängt i dig?? och vad skulle det vara för något då då?? vet mamma om detta även om du är 18??

hmm...

2008-11-05 @ 10:01:29
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0