Plötsligt händer det ,


Dagen började ganska så bra idag .
Och skridskor med 7 åringar är väldigt roligt.
Helt plötsligt blev man ganska bra på skridskor ;)
det var även fullt upp under de 2½ timmar vi höll på.
Vi åkte tåg, jag skjutsa dem i trekanterna, höll dem i handen, putte på..
Ja det var helt enkelt hur kul som helst,. blev som barn på nytt.

Det känns ju även bra när barnen "bråkar" med varandra om vem som ska få va med mig,
det är inte alltid man får vara i centrum så mycket,
men jag räcker allt till till alla de små fina liven =) .

EFter praktiken kom min broder och hämtade mig,
vi åkte sedan vidare till våran mormor som vi inte träffat på länge.
Hade med oss en bukett med röda rosor, och hon blev hur glad som helst.
Så som tack kom dom in med en härlig bakelse !!

               

Om en timma ska jag åka in till staden igen,
det är då dags för fotbollsträning med tjejerna.
Det känns bra, nackdelen är att jag har så ont i benen.
Dom har vikt sig hela dagen, det tär verkligen på kroppen att leka dagarna igenom.. ;)
Ha det så fint, so long elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0