Nothing you confess could make me love you less,


Lördagen var till för plugg, men det är lättare sagt än gjort..
Spenderade tiden vid TVn och med min familj istället. 
Mot kvällen skulle jag skjutsa in Tobias till en förfest för att sedan gå till Stadt.
Även jag fick då en trevlig liten tur, och jag tycker om min Tobias för det .. 

Hela kvällen flöt sedan på, och jag tycker om när saker bara händer utan planering.
På natten bar det av in till staden igen, skulle då hämta Tobias och hans gäng,
det var en underhållande bilfärd, så det var med nöje jag ställde upp för dom !!

Idag är det en liten mer sorlig dag, för idag åkte Tobias från Klockargården.
Ska tillbringa lite tid i Stockholm hos Sophie innan han flyger inatt.. 
Det är Sydamerika tills 1 Mars som gäller för min bror .
Fick en stor och lång avskedskram, och jag kommer sakna honom väldigt mycket.

        


Förtillfället är jag själv hemma, för jag följde aldrig med till tågstationen.
Så jag ska försöka med lite plugg, och hoppas att jag lyckas denna gång.
Det finns många tankar i mitt huvud så det gör inte pluggandet lättare.
Men jag överlever, om jag klarat mig tills nu så varför skulle jag inte klara mig förevigt..
Det är svårt, men jag försöker tänka positivt, och ibland måste man vara egocentrisk.
Hoppas ni har en bra söndag! So long, elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0