Look into my eyes you will see, what you mean to me.


Vilken otroligt rolig kväll jag haft idag, om man ska vara lite ironsik alltså.
Nej, jag skoja bara. Den har varit skön, men jag har varit med om roligare.

Mässan i Göteborg var bra, fick en massa gratisprylar och lite info,
Pratade även med researrangörer som fixar resor/jobb till Australien =)
Kom till Lidköping vid halv fyra, åkte då med Diana och fixade några saker,
innan hon skjutsade hem mig till Klockargården..

Mina planer för denna kväll blev som bortblåsta efter vissa händelser.
så det fick bli mig själv + min Tv och dator , jättetrevligt !
Sofie var också själv hemma, men synd bara att hon bor i Stockholm.
Vi har iallafall stöttat varandra genom hela kvällen.
samtidigt som jag fått samtal från Norge och laddat upp bilder på Facebook.

Kollade även in Stylebystars.com och hittade många fina klädesplagg.
Bland annat dessa två söta klänningar, jag vill gärna äga dem.



Imorgon blir det iallafall ändring på min ensamhet.
Då får jag besök av Lejla och hon ska troligtvis sova här.
Men vi får se hur allt slutar !
Nu är iallafall min fredag slut, dags att sova eftersom jag är helt slut..
Ha det så fint, so long elina

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag såg detta nu ;P dessa var också riktigt fina.

Så sjukt fina klänningar har dom till alla möjliga tillfällen, helt perfekt! :)

2008-11-16 @ 16:48:21
URL: http://sliljeberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Nice!

2008-11-18 @ 19:02:12
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0