Like a rollercoaster,


Just nu gör det bara ont, ont, ont.
Jag finner inga ord, jag vill bara koppla bort det.
Samtidigt gör det att mina känslor blir starkare.
Jag vänder allt emot, för det är något speciellt.
Vi kan se det på olika sätt, det förstår jag mycket väl.
Men om jag är lycklig, borde du vara lycklig om du är min vän.
Det finns en poäng i det du säger, men jag vet så mycket annat.
Jag kan inte säga allt som jag vet, för jag håller mitt löfte.
Det gör ont i hjärtat, sanningen har två sidor.
Och jag följer den som öppnat sig för mig..
Jag måste våga chansa, jag måste våga följa mitt hjärta.

              


Kommentarer
Postat av: Maria

Du kan alltid ringa mig om du känner för att prata lite eller ta en liten promenix genom Vinninga =) Puss sis!

2008-11-18 @ 19:00:54
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0