Klassfest a la SP3C,


Gårdagskvällen var mycket trevlig hemma hos Amanda R,
det var klassfest med dom som kunde från Sp3C,
Vid 20 tiden åkte jag tillsammans med Oskar, Daniel och Viktor dit,
En del hade redan kommit och efter ett tag var alla som kunde samlade.
Vi satt och pratade, hade en tävling om vem som var bäst på olika saker,
körde sanning och konsekvens och för en del blev det även dans =) .
Vid 00 gick ett gäng av oss vidare till Stadt, men efter ett tag trängandes i kön gav vi upp.
Gick då vidare till Gabriels där vi fortsatte vår kväll/natt ..
Träffade även på lite gamla klasskompisar vilket var väldigt kul .
Vid 02 hade jag,Lina,Pontus,Daniel,Oskar och Viktor sällskap till bussen för att sedan komma hem vid 03.
Detta var en lyckad kväll, och jag tror vi har planerat in ännu en klassfest i December .. =)



Denna lördag hade jag tänkt sova ut, men vid 10 tiden ringde rekryteringen,
dom undrade om jag kunde jobba, så imorgon väntar jobb från 7-13.30 ..
Efter detta ringde även Maria och undrade om jag vill med till staden.
Men jag tackade nej och sov vidare, för att sedan vakna vid 14 och kom på att jag var tvungen att åka in till stan ändå för att fixa några ärenden.
Men nu är jag hemma igen, ska dock hoppa in i ducshen för att sedan åka till Maria,
ska dit en sväng och kolla läget, blir inget festande för mig eftersom det blev jobb imorgon.
Ha en bra lördagskväll, det ska jag ! So long elina.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja Elina, det blev allt som allt en ganska lyckad kväll =) Definitivt nåt vi ska göra om ;)

2008-12-02 @ 16:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0