I love you though you hurt me so,


Äntligen, Nu sitter jag med den bärbara datorn igen.
Allt är 1000gånger bättre, nyare och snabbare..
Jag är inte van vid dessa finesser eftersom jag bytt ner mig under någon månad nu.
Men nu har jag äntligen den bärbara datorn hos mig igen, det är lycka !!

Idag åkte jag bil till skolan, det är också lycka för mig.
Slippa sitta í den jobbiga bussen, plus att man kan bestämma själv när man kan åka.
Efter skolan tog jag bilen till Friskis o Svettis, där skaffade jag mig ett gym-kort.
HAr haft ett förut, men det rann ut i sanden om man säger så.
Så nu är det dags för nya tag, och första passet är nu gjort. =)

Ska strax plocka fram mina samhällsböcker och plugga,
jag har blivit lite slarvig av mig, men nu är det dags för ändring på det.
Ta nya tag helt enkelt !!

Sitter även och njuter av massa bra musik,
förtillfället spelas Tainted Love - Pussycat Dolls,
och jag håller med Lejla, deras text är ganska bra om man lyssnar på den.
Aja, nu var det plugg, so long elina

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jajjemensan, där har jag kort! Vi lär väl ses mellan träningspassen:) haha

2008-11-10 @ 21:31:45
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0