I know this is a feeling I just can´t fight,


Sitter här och funderar starkt på vad som ska hända nästa vecka.
Har praktik då, men jag hade tänk en plats, men det är uteslutet nu.
Och jag vill inte vara vart som helst, och jag är även segast på att fixa det !!
Mamma ska hjälpa mig, så det löser sig ..

Var inne en sväng och styrketränade förut, har saknat det .
Kanske inte är den starkaste flickan i gymmet, men who cares ?
Känslan efteråt är hur härlig som helst, så det känns toppen.

Senare kanske jag ska kila in till Diana,
då får hon vara min privata mattelärare, för hon är duktig!
Men får se lite hur detta slutar.
Nu ska jag laga mat, har inte hunnit med den biten ännu.
Ha det fint, so long elina.







And when I lose myself I´ll think of you
Together we´ll be running somewhere new

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0