I can´t believe this happenin´


Då var första skoldagen efter lovet avklarad.
Det var lite segt att komma tillbaka, men man vande sig fort.

Sen jag kom hem har jag kollat på olika serier, det var verkligen längesedan.
Efter det var jag duktig och fixade middagen till mor o far!
Den senaste timman har jag haft headseatet i öronen med volymen på max,
och ur min egna mun kom det ljuva toner ..

Strax tror jag det dock är dags att slipa lite på Svenska Nationella.
Har börjat, men vill få klart det senast imorgon, vore så skönt!

Får se om jag kan släppa musiken från öronen,
den gör mig på ett sånt bra humör,
moder frågade om jag träffat någon speciell, eftersom jag var så glad..
Hmm, ja vad ska man svara på det !
Hon är ju min moder, och alla mödrar ser nog när de hänt sina döttrar något.
Så hon träffade mitt i prick, liksom en annan person redan gjort <3

Men nu är det dags att studera,
ha det, so long elina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jasså, vem är denna då?

är det någon du träffat i fredags eller är det still the same? ;P puss

2008-11-04 @ 09:26:51
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0