Home sweet home,


Jag och Lejla har tagit oss hem från Stockholm nu,
och på tåget hem hann vi både se Snö och vår kompis Daniel =)

När vi kom till Lidköping skiljdes vi åt,
men efter sådär 1½timma åkte jag till stan för att hämta upp henne.
Och sedan hem till mig för att äta pizza.
På kvällen var det dags för utgång så vi fixade oss, sedan mötte vi upp Aleksandra.
Vi tre satt till en början på Sallys, det var hur trevligt som helst.
Något man borde göra oftare, bara ta en drink och snacka massa skit.
Efter drygt1½ timma gick vi ut på dansgolvet och dansa loss.
Träffade på en del nära och kära, vilket alltid är lika kul !!

Tillsist kom jag o Lejla i säng vid 04..
Det var en helt perfekt kväll/natt, fredagen kunde inte slutat bättre.
Vi kom även fram till att alltid när jag o Lejla är händer det något speciellt.
Likaså igårkväll, det är något magiskt med oss ;)

Imorse väckte Lejla mig vid 10, men vi låg kvar ett bra tag.
Min kusin Jenny kom helt plötsligt in i mitt rum när vi ligger där halvt sovande.
Så efter det fick vi gå upp och äta frukost.
Sen följde "Sex and the City" filmen, Lejla hade inte sett den och jag hade inget emot att se den igen.
Såg även Shan Atchi, ett ståupprogram som jag hade på hårddisken,.
han är ju bara så bra den killen !!

Vid 16 begav vi oss mot staden då Lejla for hem,
jag var då med mor och far. Vi åkte och tände ljus vid morfars grav.
Var även vid Gunillas grav, och det var så fint .
Det är hur vackert som helst med alla ljusen på kyrkogårdarna.

Nu har jag iallafall kommit hem.
och jag ska njuta av kvällen i lugn o ro. 
Ha det toppen, so long elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0