Have to do this, then maybe I have something to regret..


Det har varit ännu en bra dag på praktiken.
På morgonen hjälpte jag Lasse lite med inventeringen,
sedan efter lunch kom jag tillbaka till de små ettorna.
Dom hade frågat hela förmiddagen efter mig, dom är verkligen så söta =).
Sedan var jag med ett par av dom när de skulle måla sina lerskålar.
Dom var tillsammans med några från 5an, så då träffade jag även på Sofia Nilsson lite !

Efter praktiken gick jag en sväng på stan, köpte bla en ny kjol.
Mamma sa att den var hur fin som helst, och tyckte jag skulle spara den till nyår.
Men jag får se om jag kan vänta tills dess ..
Sedan var det dags för gymmet med Sofia L, så nu är vi fit for fight .

    
Påväg hem från Prag, jag och Sofia lite mindre glamorösa .. ;)

Nu är det dags för mig att ringa ett samtal,
ska bestämma inför morgondagen..
Det bär troligtvis av till Mariestad, men jag är ändå rädd för vad som kommer ske sen.
Men det får jag ta då, för nu gör jag som jag vill . Det får bära eller brista.
Wish me luck, ha det så fint ! so long elina,

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja, kläderna var riktigt snygga faktiskt!

Om vi blev, vi får ta och träna snart igen, något dans/gympapass får vi klämma in någon dag också ;P hihi.

Lycka till i Mariestad!!!! ;)

Puss

2008-11-21 @ 15:09:01
URL: http://sliljeberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygg bild förresten ;P haha

2008-11-21 @ 15:09:15
URL: http://sliljeberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Lycka till då lillan om du nu åker dit! men som jag sagt tidigare.. ta't varsamt och var rädd om dig! vill ju ha syrran här till jul juh! =)

2008-11-21 @ 17:20:22
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0