Get use to it..


Klockan är redan tre denna lördag, och vad har jag åstadkommit ?
Ja det är inte så mycket, som vanligt alltså..
HAr spenderat stor del vid Tv;n och kollat de gamla avsnitten av Dirty Sexy Money,
dom nya börjar ju nästa vecka, så det gäller att vara uppdaterad !!

Den senaste timmen har jag dock varit lite mer effektiv.
Lejla ska komma hit under eftermiddagen och då måste det vara fint.
Min mamma hade redan städat ganska mycket, men jag har hunnit smutsa ner lite.
Fast nu är allt i sin ordning igen, och hela huset glänser..

Så nu är det dags att hoppa in i duschen innan Lejla hinner ringa !
Ha det så fint, so long elina
                                                                                                               


I know I really shouldn't do this
I really shouldn't make the same mistake
I don't even wanna do it
it's just a way of keeping thoughts away

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahah,titta på mej:)

2008-11-15 @ 18:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0