Diana min vän,


Idag var det endast 2 lektioner på schemat som vanligt,
men stannade kvar efter skolan och jobbade med matten,
eftersom jag ändå skulle vänta på Diana.
Vid 16 gick vi till Söderströms för grillad Ciabatta,
det var ett tag sedan vi träffades så det var på tiden !!

Efter ett tag behövde vi dock gå efter ett samtal från Dippe,
och sedan gjorde jag o Diana lite ärenden på stan.
detta slutade med att jag köpte en parfym och ett par jeans, och ännu lite fattigare..

Bestämde oss för att Diana skulle hända med mig hem och sova här,
så efter en sväng hemma hos Diana så kom vi till Klockargården.
Det blev inte så mycket plugg för oss, tiden sprang iväg ändå.

Nu ser vi på Shan Atchi, han är grym.
Efter detta följer det nog en film.
Ha det fint, so long elina.

           
                Dippe som flyger till Sydamerika imorgon,
                   och om 2½ vecka åker även min bror.
          Dippe var här och hämta lite saker, sa även hej då .
                    , shit det känns lite läskigt faktikst,
        men jag tror dom får det bra, hoppas på det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0