Det finns tider för allt,


Det har verkligen gått upp och ner för mig den sista tiden.
Min vän Lejla säger att jag har väldiga humörsvängningar ,
fast dock på ett positivt sätt vill jag tillägga, =)

Mina små 7åringar har också humörsvängningar.
Just nu praktiserar jag i en 1a klass, och dom är verkligen underbara.
Men som sagt, deras humör skiftar också ibland..
Killarna kan vara hur j*vliga som helst, men såå söta.
Och flickorna, dom är bara så gulliga.
Dom kramar mig, vill att jag ska vara med dom, kallar mig fröken..
Ja, vad ska man säga. Jag älskar det =)

Imorgon är det jag som ska vara skridskoprinsessa,
för vi ska nämligen till isstadion, så det ska bli spännande.
Dom kommer nog vara bättre än mig, men det bjuder jag på !!

För övrigt så är jag även väldigt glad över att min bror Tobias är hemma igen.
Har verkligen saknat han och våra skoj bråk, nu är det bara Sophie som saknas..

Kvällen har även den varit fantastisk, åkte in och tränade och fixade lite.
Sen har det bara fortsatt på det positiva hållet, på många olika vis :)
Aja, nu ska jag kolla en sak här på internet, för det händer tydligen mycket här.
Ha det så fint, so long elina.

                
          Stockholmaren, Lidköpingsbon, Norrmannen(Sydamerikanen)...
                   Det är vi som representerar syskonen Johansson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0