Cause one day you wake up and find you´re missing me ;)


Det var riktigt jobbigt att gå upp imorse, men vad gör jag inte för pengar.
Klockan ringde vid 6 och vid 7 satt jag runt bordet med 4 andra kollegor.
Kul att träffa vårdtagarna och "arbetskamraterna" igen,
så det var ändå värt att skippa sovmorgonen..

Nu är jag iallafall hemma igen, ska strax läsa lite i filosofi häftet.
Klockan 18 är det dags för mig att ta fram min kristna sida.
Då ska jag nämligen bege mig med moder till kyrkan, och fader om han hinner hem..
Efter detta åker vi till staden för att fika med våra föredetta grannar och andra vänner..
Detta är av en tradition sen jag var liten, så det är ganska mysigt.

Iallafall, gårdagen blev nykter med tanke på jobbet idag.. Alkolås på bilarna förstår ni :P
Men jag hade det trevligt ändå, satt mest och pratade med Amanda P om allt möjligt.
Hon var också nykter, så vi passade bäst ihop och vi båda begav oss sedan hemåt vid 22.30 !

         
                                

Min kamera var endast med mig när Maria öppnade lite presenter,
sedan fick den visst ligga på köksbordet tills det var dags att åka hem.
Men jag bjuder på de bilderna jag har, och Maria var så fin i sin rosa klänning.
Vi hade matchat varandra med våra rosa klänningar och svarta strumpbyxor =) .

Nu är det dags för mig att försöka plugga lite,
ha det fint, so long elina.

Kommentarer
Postat av: Maria

hihi, tack så mycket syrran ;) Du var lika fin i din :D Vad roligt att du kom förbi en sväng å hoppas att det gick bra på jobbet sen. Ha det bra! Puss

2008-11-30 @ 22:38:43
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0