Början på någonting nytt,



Idag började skolan på riktigt igen, det kändes helt okej.
Svenska C kursen hade även sin start idag, och den lektionen var riktigt rolig.
Handlade om allt möjligt, bla kollade vi på felstavningar och hur det gick om man glömde kommatecknet ;)
För övrigt så var skoldagen som vanligt. Bestämmde även att jag och Anders ska ha samtal på onsdag..

På bussen hem hade jag väldigt trevligt sällskap, om inte annat hade jag ett pratsamt sällskap,
hela bussresan satt vi och pratade gamla minnen från våra yngre år, det var trevligt !
Väl hemma gjorde jag mig våfflor, jag verkligen älskar det, men vi ska inte prata om hur onyttigt det är..

Min kära syster skrämde lite halvt livet ur mig, och har nu gjort att jag har en obehaglig känsla i magen,
blev nämligen lite rädd när min telefon ringde, jag vill ju inte prata med vem som helst.
Men Sophie livade upp stämningen som vanligt, och nu längtar jag tills jag får träffa henne.
Är exakt en månad kvar, för jag ska fira jul i Stockholm och det kommer bli kanon =) .



Idag är även en speciell dag, det skulle varit min morfars 87årsdag. <3
Det har gått 6 månader sen han gick bort, det är sjukt hur fort tiden går.
Denna dagen är även speciell för att jag tagit ett kliv uppåt, till en ny nivå.
Men man ska passa sig för till vem man säger det till har jag märkt,
men somliga är lite högre upp än andra, that´s life.
Och den unga mannen har själv sagt det till mig, men ändå byter han sida..
Det är konstigt att man inte kan stå för sina ord ibland..
Till en liten roligare nyhet så kan jag säga att jag och min vän Ida kanske ska fixa jobb.
Får se hur detta slutar, men man kan ju göra ett försök. det skadar ju inte.

Iallafall, nu har jag inte tid att sitta här.
Har ett prov och en diskussion imorgon.
Så måste fräscha upp mina kunskaper lite.
Ha de så fint, so long elina

Kommentarer
Postat av: jenny

NEEEJ,du får inte åka på julafton jag kommer ha AStråkigt BUÄÄÄÄÄÄÄ

2008-11-24 @ 21:00:18
Postat av: ida

hoppas vi får det, kan nog bli en del roliga timmar på jobbet då tillsammans tror jag allt haha;)

2008-11-24 @ 21:06:14
Postat av: Line

vad är de för jobb? :P

ni kommer säkert få skit roligt ;P

2008-11-25 @ 15:13:58
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0