Utklädningskläder .


Halloj,

Skolan var frivillig idag, men jag o Lejla var rediga o studade,
och det var inte lite heller !
efter 4 timmar bestämde vi oss för att sluta,
åkte då in till stan och kikade,
sen var det körlektion i 35min och sen drama uppträde som vi kika på!
For sedan hem med mor o far.
Nu har jag hållit på och provat kläder inför Karnevalen nästa vecka,
Vi ska vara pensionärer men vad ska man ha på sig ?
Har kollat igenom utklädningskläderna här hemma,
men får se hur det hela slutar ..

Hittade denna balklänning istället,
funderar på att sy om den till en kortare variant !?
image254

Aja, nu har jag en del att fixa i ordning på,
det är bombnedslag i form av kläder på hela övervåningen!!
Bäst att fixa innan moder ser.
Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: DianaKines,

ABSOLUT, det var snyggt :)
lägg upp lite bilder på utklädningkläder ;D me wants to see :) ^^

2008-05-26 @ 20:04:57
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Sofie

är det den blå klänningen som julia hade på sig när jag hade den korta guldiga?? tjusigt som kort iaf!!=)

2008-05-26 @ 22:24:27
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: Sofie

är det den blå klänningen som julia hade på sig när jag hade den korta guldiga?? tjusigt som kort iaf!!=)

2008-05-26 @ 22:26:07
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: JENNY

Hej hej

jag har lite förslag på kläder..

Mejla mig!!

2008-05-27 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0