Countdown

Hej

Dagen susade förbi som vanligt,
innan hemfärd gick jag o lejla på staden.
iklädda snygg idrottsoutfit och klackskor ;)

Har legat ute i solen lite, blivit liite plugg till spanskan imorgon,
sen ringde Diana och uppehöll mig ett bra tag !!

Har kommit på att det händer lite saker nu för tiden,
vissa lite mer roliga än andra, men så är det väl helt enkelt !
Tänkte säga de roliga iallafall

Tobias från Norge 31/5
Karnevalen + fest 2/6
Spanien 6/6

Detta är de tre höjdpunkterna,
listan skulle kunna bli lång,
men den tiden har jag inte
för nu är det plugg plugg plugg ..

O föresten, en väldigt tråkig sak som jag fick reda på är begravningen,
jag är nämligen i Spanien då, och det är svårt att ändra.
så jag är glad för att jag fick ett farväl den 22 maj !

Erik Johansson, min älskade morfar ! <3

Neh, nu får jag kila.
ha de,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mkt Elina =) Så tråkigt med din morfar, vet hur det känns, har sj förlorat min.. jadu.. på provet imorrn kommer typ allt :S Så träna på alla kapitlen som vi har gått igenom och all grammatik.. jag kan typ nada haha

2008-05-28 @ 20:20:54
URL: http://hannahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0