Tung förlust, men livet går vidare


God Afton

Tråkigt nog blev det förlust för våra Herrar,
3-1 till Götene, dock gjorde Vi de första målet,
fast det spelar ju ingen större roll, haha

Just nu befinner jag mig hemma hos Sandra,
Det lagas tacopaj och kladdkaka, mums !
Ida är också här.. ;)
image204
Dessa flickor är de som gäller ikväll.

Måste bara säga en replik som sägs i The Notebook,
If you´re a bird, I´m a bird !!
Dock är det ett internskämt, så förlåt till alla er andra,
bara vissa som förstår, 
men säger bara <3  haha

Men nu ska jag kila mig,
Hoppas ni har en trevlig kväll,
Händer något kul ?
pussokram

Kommentarer
Postat av: ida

hahah ja du gillar ju fåglar hahaha;)

2008-05-02 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0