The winner takes it all..


Tjoho,
skoldagen innehöll endast spanska på 2½ timma,
fixade lite arbeten och prata med lärare, sen var det slut !!
Det blev träning på Friskis o Svettis i 1½ timma,
sen blev det bastu, det var flera år sen så det var hur gött som helst .
Efter detta besökte jag min morfar, moder var redan där !!
Jag höll om honom, och han är fortfarande lika söt ändå..

Ikväll blir det nog ännu mer träning, nämligen fotboll!
Och på tal om fotboll så kan man ju inte säga annat än
Manchester United är mästare i Champion league, oooh!!
image246

Nu ska jag kila,
blir lite lugnt nu innan träning !!
ha de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: ida

fy fan vilken dålig straff han slog hahahaXD

2008-05-22 @ 18:10:02
Postat av: Sandra

haha håller med Ida :D ronaldo är kass ;)

2008-05-23 @ 15:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0