Strålande solsken


Vädret är fortfarande på topp,
och det är alldeles underbart!
Sitter här i min bikini,
fast kan väl inte påstå att de blir någon direkt bränna,
men det kommer väl, är ju trots allt första gången i bikini.

image209
Jag och Sofie på Lidingö i somras :)
Hade ett litet samtal med henne förut,
väldigt trevligt !!


´Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away
 And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today
´Cause I love you, whether it's wrong or right
 And though I can't be with you tonight
 You know my heart is by your side

Neh nu ska jag inte sitta här mer
kilar ut i solen igen,
ha de,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Elis

Nej det är faktiskt sant,, kanske är "skoj" att ha sen längre fram:) Vad händer till helgen annars då?

2008-05-04 @ 23:29:43
URL: http://elinsand.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken fin text, har du skrivit själv, är det en sång eller dikt.. du vet ju att jag gillar sånt ;P hihi

2008-05-07 @ 16:10:48
URL: http://downtoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0