Segare än segast


Jo, så kan man sammanfatta denna söndag!
Och jag har inte orkat göra någonting,
Förutom då att läsa Bimbobakslaget och äta lite tårta.
image238

Pratade för en stund sedan med Diana också,
det var allt ett bra samtal !!
Imorgon ska vi träffas för att fixa studier,
som egentligen borde fixats för ett tag sen..

image240

Här har ni mig en sliten söndag,
med glasögon och allt, det är inte ofta !!
Nya träningsoverallen också, oerhört skön.

Neh, nu ska jag plugga!
Någon nytta måste jag få gjort.
Ha de,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad söt du är på bilden =)Snygg dräckt också.. vill mee ha! den kommer du inte få ha ifred när jag kommer ;) vad kom det sig att du la ut en bild på en tårta??

2008-05-18 @ 22:01:39
URL: http://avhelamitthjarta,blogg,se
Postat av: Anonym

dy ser ju faktist ut som en tönt fast du e ju en också .

2008-05-19 @ 20:36:52
Postat av: elina svarar

Anonym : ja det kasnke jag är, men jag vågar iallafall stå för den jag är, och är inte anonym för andra !! :)

2008-05-19 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0