Nordens största torg

Heej,

Från 7-12 spenderades tiden på Nordens största Torg,
alltså torget i Lidköping.
Jag,Fanny och senare Ida stod och sålde kakor, rapsolja och rabarber.
Tillslut blev allt sålt och vi tjänade allt ganska så bra trots allt !! image230






























Gårdagen då,
den var helt okej !
Talangjakten var bra, och Backstreetsboys var överlägset de bästa,
om inte dom mest underhållande iallafall
efteråt gick jag,Ida och Lejla till Läckögrillen,
där blev det barnmenyn för hela slanten, !
Sen gick tiden och vi skiljdes åt,
men vi hade det bra !!
image235

image231image232image233

image234

Nu ska jag nog städa lite på rummet,
diana kommer hit så jag väntar fint besök !!
Ha de grejt,
o föresten idag är det Norges Nationaldag,
för 1år sedan var jag där o fira med min broder.
Tobias firade visst förfullt nu med, så han har det bra i sitt nya land..
image236
Aja, ha de
pussokram

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe jo visst kunde jag bakat en rabarberpaj, men det är inte min favorit, det ska bli grönsaker, chips och dipp, små godis och en massa annat gott! :) Skönt att ni fick såld allt utan min hjälp iaf ;) Ha en bra kväll!

2008-05-17 @ 17:03:56
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com
Postat av: ida

haha du och ditt jädra norge!;)

2008-05-17 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0