Hopptävling VS osmidighet


Godmorgon

Det blev lite sent igår,
men ändå vakna jag innan halv 9.
Solen och värmen känns i mitt rum ..

Det var som sagt grillning med lite av släkten,
kusinerna körde även hopptävling men jag ansåg mig för osmidig.
Alla möjliga tekniker användes för att komma över, fast de lyckades !!
Sen blev det även en sväng inåt stan,
där träffade jag Diana och så,,

image219
image221
image220
image222
Min kusin Jenny är inte den enda som trånar och sliter efter mig .. ;)

Snart ska jag kila iväg till fotbollen,
jag, Ida, Sandra och Jenny ska döma småtjejer,
hmm, får se hur detta kan sluta !?

Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha ja det gick ju ganska bra iaf:)
hörde att du fick döma sista matchen med;P

2008-05-12 @ 10:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0