Glimten i ögat.


God Morgon!

Gårdagen blev bara lugn,
med tanke på omständigheterna.
DIana var här en stund och umgicks.

Dagen spenderades hos läkare,
tog även fel på tid så blev staden för att fördriva tiden.
image249
Pepe Jeans klänning och Sthlm linne, linnet vill jag ha , men vart är pengarna ?

På eftermiddagen åkte jag till mormor,
där var morbror o moder, även begravningsentreprenören..
jobbigt, men min mormor,
hon är verkligen stark som satt där och var med.
Även hon har glimten i ögat precis som morfar hade.

Här skiljs våra vägar i livet
men du lät mig tidigt förstå
I stjärnorna står det skrivet
tillsammans för alltid ändå
Morfar <3
Saknad - älskad

Ha de fint,
pussokram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0