Gamla tider


Hallo,

Har spenderat dagen med plugg,

det har gått framåt en bit iallafall..

Koncentrationen är inte den bästa,
alltid 100 saker i min lilla hjärna.
Fick en magkänsla som ännu håller i sig,
varför kan man bara inte släppa taget ibland ?

Jag vill tillbaka till de bra tiderna,
tills för någon månad sen,
då det var du och jag,
ibland inser man inte vad man hade förän det är försent..
Så kom ihåg, ta ingenting för givet.

image243
<3, ni finns iallafall kvar..

Nu ska jag kila iväg för lite träning,
sen blir det åter plugg!!
Ha de grejt
pussokram


Kommentarer
Postat av: Diana,

Du kan inte göra saker ogjort, men du kan alltid göra saker bättre :)

vi kämpar ihop, för jag måste också ändras!
& du, jag finns alltid här :) Okej ?

pusspusspuss!

2008-05-20 @ 17:41:40
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Anonym

mig blir du inte heller av med i första taget ska du veta ;) hihi!

2008-05-22 @ 16:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0