Chihuahua,


Hej,

Det hände inte så mycket i skolan,
som vanligt alltså.
Slutade halv ett,
jag,ida o lejla gick då till stan.
Fixade lite saker och sen blev det Teori.

Nu är jag bara så frukansvärt trött,
orkar ingenting, är helt slut.. usch !!
GAnska hemsk känsla.

Föresten så fick jag äntligen tillbaka min mobil idag,
så nu fattas inte lika mycket i mitt hjärta !! .

Lite bilder från gårdagen också,
jag vill ha en chihuahua,
men får vänta tills jag flyttar, för mor o far är inte lika på..
image224
image225
image226
De var 11 Chihuahuaor, så söta, inte sant ?

Neh, jag funderar seriöst på att sova nu,
jag tuppar snart av.. ojoj.
Ha de grejt,
pussokram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0