A piece of my heart is gone.


God Afton,

Jah, det stämmer alldeles utmärkt att en del av mitt hjärta är borta,
visserligen stämmer den på mer än en punkt,
men i detta läge tänker jag på min mobil !!
Lämnade nämligen in den idag, och det känns som om man tappat något.
Usch, de är nästan lite hemskt att en mobil kan betyda så mycket !!

Så nu får ni räkna med bildtorka,
om jag inte snor eller fixar bilder på annat vis !!
EFtersom min riktiga kamera är dålig också .
Ska köpa en ny kamera,
kollade lite idag, och funderar på dessa läckerheter ?!
image210
image211
Men vi får se,
måste ju ha pengar också
Fast det ska nog ordna sig !!

Neh nu ska jag kila,
det är nämligen teori som gäller ,
nu när man inte har något bättre för sig !!

Vad händer hos er då?
Ha de grejt,
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sandra

den översta är typ en sån som jag har ;D fast ja gillar färgen på den andra ;)

2008-05-05 @ 18:17:58
Postat av: Sofie

Den rosa var allt läcker ;)

2008-05-05 @ 18:20:57
URL: http://avhelamitthjarta,blogg,se
Postat av: Elis

jag hade faktiskt inget planerat för ens idag,, så nu ska jag grilla med några, vara med filip och på 90tals felst (dock inte helt bestämt ännu);) puss

2008-05-05 @ 19:08:52
URL: http://elinsand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0