VÅR!

Hej!

Nu är jag hemma igen efter att jag och Ida kilade in med bussen strax efter 8 trots att vi var lediga idag!
Var hos frissan och köpte färg och sedan åkte jag hem till DIana som var snäll och hjälpte mig färga: )
Det blev bättre nu än var det har varit de senaste två dagarna.. och tur var det!

Åkte hem med bussen vid 11 igen, promenerade hem och man känner att våren börjar komma, solen sken och blommorna har kommit, härligt!

  
Vårtecknen har kommit till vår trädgård !

Nu ska jag fixa iordning mig sen väntar det besök och troligtvis blir det träning ikväll!
Ha de finfint!
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: ida

haha ooo besök det lät fint haha;)

2008-03-03 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0