Tabletterna gör mig illamående

God kväll

Behövde lite frisk luft förut, kände mig instägd och äcklig så efter att ha pratat med Ida som också var sjuk idag gick vi en lite sväng till affären och köpte på oss massa halstabletter.
Mamma hade även köpt när hon var i stan, men känslig som jag är dög dom inte! (A)

Nu har jag käkat en massa tabletter och druckit massa vatten och det riktigt bränner i halsen.
Börjar känna lite illamående pågrund av alla .. usch!

image24
Dessa flickor gjorde min dag lite bättre!     Ida och Lejla :)

Mitt i det osociala liv jag haft annars idag så blev det mycket bättre efter att både Lejla och Ida ringde och såklart efter min och Idas promenad. Känns bra att prata om allt möjligt med er.
Såklart har jag även pratat med en annan, vilket inte är fel heller <3

Ha en trevlig kväll
Pussokram!

Kommentarer
Postat av: Fatima

"Börjar känna lite illamående pågrund av all sperm usch"

kan göra ont efter att du har YOU KNOW "BJ"XD

2008-03-06 @ 20:08:50
Postat av: ida

tack för promenaden det var toppen att få prata av sig sötis=)
helgen kommer bli toppen=)

2008-03-06 @ 21:16:32
Postat av: Elina svarar

Fatima: Alias george, tänk på språket.. :)

Ida: tack själv :) ser verkligen fram emot helgen, allt är färdig planerat nu!

2008-03-06 @ 21:46:19
Postat av: ida

hahah george är knäpp haha;)

2008-03-06 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0