Ta inget för givet..

Kom nyss hem efter en dag i lilla Lidköping!

Jag for in med min broder vid halv två, då jag även sa hejdå eftersom han lämnar oss för NOrge igen .
Träffade då Ida och efter ett tag även Lejla.
Vi gick till Rohdos där vi åt lunch, det blev stekt kyckling med wok grönsaker och ris med currysås :)
Sedan gick vi lite på stan och sen blev det en fika på Elake Måns.

image61
Ida och Lejla, på VeroModa

Ida gick sen på teorilektion, och jag hade sällskap med Lejla hem till henne.
Efter 1 timma träffa jag på Ida och Sandra igen och vi for hem till Vinninga.

Vi kom fram till att vi ska ha en myskväll, för ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.
Och just nu ogillar jag väldigt mycket att planera saker och ting i förväg.
Tar hellre saker och ting som de kommer..

jaja, ska kila nu!
mjukisbyxor på och sen iväg till Sandra!
Ha det bra,
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0