Stockholm vs Lidköping

Hej.

Sitter nu här hemma i mitt stora hus alldeles själv ;)
Min mor och far har åkt till Stockholm för att hjälpa min syster Sofie och hennes kille att flytta.
Just nu bor de på Lidingö men ska flytta till en annan del av Stockholm så att Sofie får närmare till sitt jobb!

Egentligen skulle jag följt med, men kom på att jag sedan hellre ville vara hemma och umgås med kompisar, och tyvärr även plugga!  Jag såg ju trots allt lägenheten på Lidingö före mamma o pappa så deras tjat om att de skulle få se den nya lägenheten först lockade inte så mycket!

                         image28
                                              Jag och Sofie på Lidingö!
  image26      image27
  Min moder!                                                                    Spännis fader!

Nu ska jag fixa lite i mitt rum, sen ska jag möta Lejla som blir mitt sällskap över hela helgen :)
Skulle egentligen tränat fotboll, men känner av halsen än så får skippa det.

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll, händer det något kul?
pussokram! <3


Kommentarer
Postat av: Diana,

Snärtigaste fadern (;
& coolaste morsan
ohja ^^,

take it easy (;
xoxo

2008-03-07 @ 19:11:03
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Maria

Haha, snygg bild på papsen :P

2008-03-08 @ 12:36:43
URL: http://downtoyou.blogg.se
Postat av: Tobias

vilken välklädd fader vi har;)

2008-03-12 @ 18:12:26
Postat av: elina svarar:

Tobias: javisst är vår fader en snygging ;) och han klär ju extra bra i sin favvo sons kläder :)

2008-03-13 @ 17:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0