Puuh

Då satt man här igen.
Har samtalat lite med både Lejla och Diana.
MAn känner sig ju trots allt lite ensam nu efter en ganska fartfylld helg.
Mamma ringde också, de åkte från stockholm precis då så hon sa att de var hemma vid 23..

Min hals kommer och går, själv tycker jag att den ska ge med sig så att man kan må bra,
och om inte det vore allt så¨har man även huvudvärk. Får väl ta en tablett, men jag är ganska emot det ändå!

Ska starta den andra datorn nu också, så att jag kan skriva lite på "Mitt liv" som ska vara inne på Tisdagen på Hälsopedagogiken. puuh! Det är jobbigt.

Kom att tänka på en annan sak också. Det är ganska roligt vad folk har för uppfattningar om en. Hur rätt och fel dem kan ha. Det är lite spännande, undrar vart man får alla tankar ifrån.

                            image36

Nej nu ska jag ta tag i "mitt liv" här hemma i min ensamhet.
Vad händer för er en söndagskväll?
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0