Norge broder hemma igen!

Hej!

Har precis varit uppe på Lindvallen och provat fotbollskläder!
Beställde en overall och ett par shorts. Dock gillar jag inte upplägget med att man måste ha samma storlek på allt.
Men men , så fick det bli ändå!

Igår anlände också min kära bror Tobias hem till Vinninga igen.
Han jobbar i Norge och ska stanna här tills Tisdag om jag minns rätt.
Men som vanligt kan han aldrig hålla sig hemma utan ska åka till Jönköping idag och imorgon för att festa med kompisarna!

image54
Jag och bror i hans nya land Norge! ;)

SKa ringa ett samtal nu och se om jag kan ordna skjuts till matchen sen.
Det är Vinninga U-lag mot Lif U-lag i Skara, får se hur detta slutar!

Ha det så bra
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0