Myshelg!

HEjsan!!
Då har man skaffat sig en egen blogg efter att ha läst en massa andra och själv bloggat lite åt min syster.

Helgen rusar förbi som vanligt men jag har ändå hunnit med en del.
Fredagen innehöll skola, träning och mys med Lejla och Ida på kvällen/natten.
Lördagen började med att jag, LEjla och mamma for in till stan efter att jag övningskört (A).
Där kom mamma på att jag behövde ett par nya löparskor eftersom Sofie tagit mina, så vi var på stadium och inhandlade ett par Nike med ett chip som man kan koppla Ipod- nano till, så nu får jag väl köpa mig en Ipod också :) Efter det handlade mat som vi skulle ha på kvällen och sedan övninskörde jag hem och hämtade upp Diana.
Lördagskvällen bestod sedan av Exotiskplanka, Diana, Ida, melodifestivalen, godis och mycket annat trevligt!

image1
Fredagskvällens sällskap!       Ida,lejla och jag!

Nu har jag bråttom, det väntas träningsmatch mot Sil, vi får se hur detta slutar!
Ha det bra. puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0