Klädesprovning och suprise!

Hamnade här igen.
Ska troligtvis snart kila till Fotbollen där det är provardag.
Jag behöver ju trots allt en ny overall och shorts så får se vad jag finner :)
Sedan ska jag och Ida viadre in till stan för att fixa en sak, är rätt nervös kan jag säga !!
Får se hur lång tid det tar, ska vara där kl 19 iallafall, man kan ju hoppas på det bästa!

image50
Denna bild är inte den vackraste, men tur att man utvecklas på alla möjliga sätt!
Ida blir kvällens sällskap på alla bravader! :)

Men ska äta lite nu så jag orkar!
Ha en toppenkväll,
pussokram!


Kommentarer
Postat av: ida

ELINA OMG kan inte fatta det, fy fan vad kul vi kommer ha:D
snygg bild förövrigt hhaha

2008-03-13 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0