Kines här!

Halloj !

Jag tar mig friheten till akt att skriva ett inlägg i min kära vän Elinas nyskapta blogg,
Diana heter jag och är Kines,
Jag&Elina är kompisar ,

ska berätta er en grej,
det finns en bok som heter "svarens bok" man ställer en fråga sen öppnar man en sida i boken och där står ett svar,
jag frågade "Ska jag välja Skara sommarland som sommarjobb?"
Svaret var "Absolut inte"
Kommer jag att ångra mig ifall jag jobbar på Skara Sommarland?
"Du kommer att ångra dig"

helt sjuk bok , boken är liksom över 1000 sidor / 1000 svar, .
Jag väljer förresten mellan jobb på Skara SOmmarland & Dafgårds =P
antecknar ni ? ;)
image687image688

nej det var de ,
Hoppas ni kmr att tycka om Elinas kära blogg,

xoxoDianaKines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0