Helgen

Hej

Sitter framför TV:n med Lejla. Vaknade vid halv 12 efter att vi gick och la oss vid 03 inatt.
Kvällen/natten blev mysig, Det var jag,Lejla,Ida, sandra och Tobias. Vi kolla på film, prata, såg melodifestivalen och lite allt möjligt. Blev även mera våfflor på kvällen ;)

image32      image33

                image34
                                                          Lejla in action!

Det var en helt lyckad kväll med massa mys!
Men nu måste jag kila eftersom jag och Lejla ska in till stan efter att ha haft en underbar helg hos mig!
Ha det bra och hoppas ni haft en lyckad helg!

pussokram!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja mys kan man verkligen säga att det blev ;) för vissa iaf ;)

2008-03-09 @ 17:45:28
Postat av: Sofie

jasså lillan! kille alltså ;) ta det lugnt bara inga förhastade slutsatser bara :P ha det gött lillplutt och kul att du skaffat blogg!! puss kram

2008-03-09 @ 20:46:39
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0