Gossip girl och dagens outfit

Då var det Tisdagskväll.
Blev inte så mycket pluggande för min del, men lite blev väl gjort.
Tog en sväng ut med Ida och Sandra för att hämta våra cyklar och hann precis hem till Gossip girl nu :)
Man fastnar verkligen för den serien. det är det nya O.C för mig!

             image10

Vad  är det egentligen som gör det så bra, hur kan man tycka att intriger, svartsjuka, bortskämda ungdommar, falskhet osv är kul att se på? Jag vet inte riktigt, men ändå så sitter jag här och trots allt tycker jag det är oslagbart!



Dagens outfit:
image11
Varför vara annorlunda när man kan vara som alla andra ?
Just därför lägger jag också in dagens oufit ;)

Hoppas ni får en trevlig kväll!
Ska fortsätta se på Gossip girl nu!
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe kan hålla med om det.. vfr tycker man lixom att det är så fantastisk bra egentligen :P man bara tycker det helt enkelt ;D

2008-03-04 @ 21:59:59
Postat av: ida

det är riktigt rikgigt bra=)
kanske påminner lite om sitt liv kanske därför man ser?:P

2008-03-04 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0