God morgon!

Ligger i min säng med den bärbara i knät.
Vaknade i natt av att jag hade ont i halsen och har knappt kunna sova, när det var dags att sedan stiga upp imorse kändes det inte så bra så får stanna hemma idag..

Dricker vatten hela tiden, man orkar direkt inte äta något. Ska snart kila ner och titta om jag hittar halstabletter och bafusin.. måste bli frisk nu till helgen eftersom jag ska vara själv hemma och hunnit planera allt vad som ska hända! Så det vore typiskt om jag blev sjuk.
Var nog lilla Ida som smitta mig när vi träffades igår eftersom hon också har haft halsont.. ;)

                                image22

Hoppas ni mår bättre än mig, ska kila ner och rota efter medicin!
Ha det fint.
Puss o kram elina

Kommentarer
Postat av: ida

hahahah sorry elina;)

2008-03-06 @ 13:43:26
Postat av: Sandra

Kan ju jag ta å tillägga att jag har skitont i halsen jag med :P har iofs haft d till och från ett bra tag nu :S kanske kan vart jag som startade det hela :P

2008-03-06 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0