Glömmer nästan bort vad ensam är ;)

Tja.
Nu har jag fixat så att jag ska färga/tona håret. Åker in tidigt imorgon och köper färgen med min frisör. :) Jaaa!
EFter ett samtal med min kära vän Ida kom vi fram till att hon ska sova hos mig inatt. Vi båda har en del saker att uträtta imorgon bitti och på så vis blir det bäst att vi är tillsammans ;) haha svårt att förklara!

Så hela helgen har varit översocial känns det som. Hela tiden folk hemma eller så var jag med folk på andra ställen. I någon timme blev jag och pappa själva hemma och då kände man sig nästan övergiven, så det blir bra att jag återupptar det sociala nu när Ida kommer snart :)

image4
Min vän Ida :) . Kortet är från nyår, ett mycket trevligt sådant!

Nu ska jag checka in de andra bloggarna lite, de lite mer framgångsrika ;)
God natt för er som ska sova!
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Diana,

Snäll som jag är så är det öppet hus hos mig (;
& fixar även upp mig ur sängen,

lycka till idag nu då(;
lillskit,
xoxo,

2008-03-03 @ 11:36:37
URL: http://DianaKines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0