EU för hela slanten

Hallo!

Nyss hemkommen efter en hel EU dag i skolan.
Det var EU-debatter som stod på schemat och det handlade om arbete &emegration!
Jag var Estlands debattör och det gick faktsikt riktigt bra, kul att höra massa beröm från lärarna också :)

Sedan var det dags för "mingel" och EU-bingo, det tilldelades också pris till den mest välklädda pojken respektive flickan i de tre klasserna, hehe gulligt!
Själv tilldelades jag pris efter att ha vunnit EU-bingon, men om jag ska vara ärlig så stämde inte allt som var ikryssat. För Sverige är väl inte emot EU direkt och Viktoria åker inte långa bussträckor till skolan varje dag ;) haha men aja, jag vann iallafall! :)



SKa äta lite nu sen är det fotbollsträning som gäller!
Ha det bra allihopa.
pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0