DianaKines

Tjoho!

Sitter hemma hos Diana och pluggar just nu, skriver på "mitt liv" medan Diana läser mina sms. 
Imorse försov jag mig till strax innan 10, och kommunikationen från Vinninga till Lidköping är inte alltid den bästa. Så jag kom till stan vid halv 12. Träffade då Diana för att äta med henne, och det var allt en intressant måltid..
Sedan sprang tiden iväg och det var endast 30 minuter kvar av min mattelektion då så jag var med diana och räknade matte med hennes klass istället ;)

Efter allt så for vi ut på staden och kika och sen kom vi på att jag skulle följa med henne hem.
Så nu sitter jag här, och jag har en del att göra efetrsom den så kalalde uppsatsen ska vara inne imorgon. 
Diana skäller på mig att jag inte får blogga också, så det är bäst jag forsätter med läxorna :)

image38 

Ha det så bra allihopa!
pussokram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är bra att diana har koll på dig åt mig ;) bra att du sköter dina läxor hihi!
Hoppas du har det bra i lilla samhället vinninga och kommer och hälsar på syrran i storstan nästa vecka när du har lov =) pussis

2008-03-11 @ 11:06:49
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0