DianaKines i luren.

God Morgon!

Gårdagen blev mysig.
Vi pratade och hade det trevligt,
Såg också filmen "Ciao Bella" innan kvällen tog slut vid halv ett.

        


Pratar just nu med DianaKines.
Det blir troligtvis Stockholm imorgon för oss om hon kan hänga med.
Ska till min syster och hennes kille nämligen.
Får se också om vi lyckas få tag i en biljett, min moder kommer hem sen och skulle hjälpa oss!

Men nu ska jag gå upp ur sängen och fixa allt innan jag kilar in till Lidköping.
Där väntar en lunch och en dubbel körlektion!
Ha det bra!
pussokram




Kommentarer
Postat av: Ophelia

hoppas du får det bra i Stockholm!

2008-03-19 @ 11:44:43
Postat av: Diana,

brr , du . var filmen bra ?
vem har den filmen ? kan du inte låna den till stockholm, så kan vi se den ?!?! PLEASE (A)

2008-03-19 @ 12:56:53
URL: http://DianaKines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0